Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij!

Door: Loek

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

09 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Zo nog maar drie weekjes en 1 dag om precies te zijn! Het begint nu wel echt spannend te worden. Ik begin het nu pas een beetje serieus te nemen, en begin nu pas alles te regelen. Zo moet ik over twee dagen afrijden en moet mijn visum nog worden goed gekeurd! Dat zijn mijn twee grootste angsten om deze niet te kunnen fixen... Als ik deze eenmaal in the pocket heb is het kat in het bakkie. Maar het is nog even spannend! Gelukkig heeft mijn mede pilsbandiet gister lekker zijn rijbewijs gehaald, dus hoeven we niet met de greyhoundbus door Australië te toeren. Ik hoop dat Chris ook wordt wakker geschut na dit berichtje en ook even alles regelt voor het vertrek. Creditcardje hier, paspoortnummer invoeren daar, laatste spulletjes en nog een checklistje. Mees is nu ook lekker bezig met zijn checklist naast me en ik ga er ook zo eentje voor mijzelf maken.

7,5 maanden weg, dat is me een partijtje lang! Ga ik dadelijk nog mijn ouders missen ook... maar jongens wat heb ik er toch zin in! Hebben net even zitten kijken hoe warm het in Cairs is, (waar we beginnen) lekker 30 C gemiddeld. Kijk dat zijn mooie dingen en dat is nog maar alleen het weer!!! Nou genoeg informatie, wij gaan maar eens onze naam waarmaken!

  • 10 Oktober 2012 - 09:47

    Marit:

    Jaloeeeerssss!!! Wilde dat ik even XX jaar (zeg niet hoeveel want dan ben ik wel erg bejaard) terug in de tijd kon gaan. Je gaat het daar echt zoooooo leuk hebben! Niet te lang in Cairns blijven hangen hoor, is niet zoveel aan. En probeer naar Tasmanie en Nieuw Zeeland te gaan. Volgens mij moet je goedkoop naar Auckland kunnen vliegen en is echt niet duur.
    Mocht je nog bijbaantjes zoeken op eenset of bij een festival laat me weten. Maar je bent in juni alweer terug toch? Dan is het Sydney Film Festival namelijk en een goede vriend van mij is de directeur.

  • 11 Oktober 2012 - 07:54

    Esther:

    Loek leuk om dit te lezen is voor onze thuisblijvers leuk om zo op de hoogte te worden gehouden succes met afrijden

  • 30 Oktober 2012 - 09:06

    Thomas Tierolff:

    Nog even en jullie 'reis van je leven' kan beginnen! Zodra je in het vliegtuig zit, kan het loslaten van jullie vertrouwde leventje beginnen. Succes en veel plezier! Thomas en Holi

  • 30 Oktober 2012 - 09:26

    Aukje Deibel:

    Wat zal het een mooie reis worden jongens! De voorbereidingen zijn het halve werk en morgen is opeens alles anders: maar wat een ontzettende mazzel hebben jullie steeds!

    Goed gedaan jochies! Veel genieten daar. En zorg voor jezelf en elkaar! Ik wens jullie een hele mooie reis!

  • 30 Oktober 2012 - 11:11

    Oma Thres:

    Vooreerst Mees,dit is de tijd van je leven, op mijn leeftijd ga je zoiets niet meer ondernemen, daar heb jij nu echter in de juiste leefomstandigheden voor! Goed dat je deze mogelijkheid nu aangrijpt en hier de boel de boel laat en gewoon vertrekt! Of het een goede reis wordt? het kan niet anders, jij stuurt dat zelf en je pilsbandieten ook ieder voor zich zelf, terwijl je het toch met elkaar doet.
    Mees ik wens je alles toe wat je maar (echt!!!) wilt en mijn wensen komen altijd uit, ga er voor en op gepaste afstand zal ik, oma thres, en vast ook opa john, je blijven volgen en positief met je bezig zijn.
    Dikke kus Mees, voor zo'n geval mag ik dat toch wel openlijk schrijven he?! Liefs en blijf steeds je achterban in ere houden, dag Mees!

  • 01 November 2012 - 18:17

    Peter Van Drimmelen:

    Naomi en ik hebben zojuist voor het eerst jullie site bezocht!
    We hebben nog niet zo lang geslapen, dat gaat hopenlijk vannacht wel lukken.
    De emoties moeten nog een beetje landen, misschien lukt dat als jullie straks landen op de Australische bodem. Het is leuk om jullie zo te volgen en ook de reacties van anderen te kunnen lezen.
    We hopen dat jullie niet al te moe in Cairns aankomen en de eerste dagen een beetje doorkomen.
    Liefs en de groeten. Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Australasia

Australië, Thailand.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2013

Van cowfarm tot cucumberfarm

11 Januari 2013

Van Mackey tot Cowfarm

09 Januari 2013

Is er genoeg animo voor een blog update?

03 December 2012

Van Cairns tot Mackay

09 November 2012

Scheurijzer!
Mees, Chris & Loek

Welkom, welkom. Wij zijn, zoals iedereen vast wel weet, 3 beste vrienden die al een klein jaar het plan hebben om op zoek te gaan naar de ultieme vrijheid. Road trip, cultuursnuiven, surfen, pilsen, 100% genieten, dansjes doen, proosten op het goede leven, dat soort dingen. 31 oktober als vertrekdatum en Australië en Thailand in het vooruitzicht! Volg onze blog om te weten waar we uithangen en wat we allemaal meemaken! X

Actief sinds 15 Aug. 2012
Verslag gelezen: 738
Totaal aantal bezoekers 9849

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 Juni 2013

Australasia

Landen bezocht: