Voorbereidingsss - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Voorbereidingsss - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsss

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

15 Augustus 2012 | Nederland, Rotterdam

Jajajaja zeker, nog 2.5 maand op de teller voordat we het vliegtuig instappen. Het besef is er nog niet helemaal maar nu met het voorbereiden begint de zin toch echt wel op te bouwen, potverdikkeme wat hebben we er zin in!!!

• 15 Augustus 2012 - 20:00

Aukje:

De naam van de site geeft al aan wat de insteek is: stelletje jonge honden op reis. Hopelijk heb ik jaren geleden goed werk verricht en je je opgevoed tot een keurige verantwoordelijke " pilsbandiet" . Ik hoop van harte dat jullie de reis van je leven zullen hebben. Veel plezier, vriendschap en wijsheid toegewenst!
    MamaAukje

• 04 Oktober 2012 - 09:33

Yvon:

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij begint het al behoorlijk te kriebelen en het besef door te dringen dat juliie eind van de maand echt weg gaan. Spannend hoor! Maar ook fantastisch!
    Geniet met een grote G en maak mooie herrineringen waar je nog lang aan terug kunt denken.
    Liefs mamaYvon

• 08 Oktober 2012 - 09:22

Leontine:

Hoi Loek en de andere 2 bandieten,

Ik wens jullie echt een super gave tijd aan aan de andere kant.
    Heel erg veel plezier en vooral een veilige reis voor jullie alledrie!
    Ik blijf jullie volgen.

• 30 Oktober 2012 - 14:09

Han:

WAAAAAAAHHHH Morgen is het zover.
    Vandaag alles 1 x checken en dan inpakken; paspoort, visum en gevulde creditcards!!!!
    Het kan niet meer mis gaan.
    Guys, veel plezier en zorg goed voor elkaar!!!
    Han

Van cowfarm tot cucumberfarm

11 Januari 2013

Van Mackey tot Cowfarm

09 Januari 2013

Is er genoeg animo voor een blog update?

03 December 2012

Van Cairns tot Mackay

09 November 2012

Scheurijzer!
Mees, Chris & Loek

Welkom, welkom. Wij zijn, zoals iedereen vast wel weet, 3 beste vrienden die al een klein jaar het plan hebben om op zoek te gaan naar de ultieme vrijheid. Road trip, cultuursnuiven, surfen, pilsen, 100% genieten, dansjes doen, proosten op het goede leven, dat soort dingen. 31 oktober als vertrekdatum en Australië en Thailand in het vooruitzicht! Volg onze blog om te weten waar we uithangen en wat we allemaal meemaken! X

Actief sinds 15 Aug. 2012