Voorbereidingsss - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Voorbereidingsss - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsss

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

15 Augustus 2012 | Nederland, Rotterdam

Jajajaja zeker, nog 2.5 maand op de teller voordat we het vliegtuig instappen. Het besef is er nog niet helemaal maar nu met het voorbereiden begint de zin toch echt wel op te bouwen, potverdikkeme wat hebben we er zin in!!!

• 15 Augustus 2012 - 20:00

Aukje:

De naam van de site geeft al aan wat de insteek is: stelletje jonge honden op reis. Hopelijk heb ik jaren geleden goed werk verricht en je je opgevoed tot een keurige verantwoordelijke " pilsbandiet" . Ik hoop van harte dat jullie de reis van je leven zullen hebben. Veel plezier, vriendschap en wijsheid toegewenst!
    MamaAukje

• 04 Oktober 2012 - 09:33

Yvon:

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij begint het al behoorlijk te kriebelen en het besef door te dringen dat juliie eind van de maand echt weg gaan. Spannend hoor! Maar ook fantastisch!
    Geniet met een grote G en maak mooie herrineringen waar je nog lang aan terug kunt denken.
    Liefs mamaYvon

• 08 Oktober 2012 - 09:22

Leontine:

Hoi Loek en de andere 2 bandieten,

Ik wens jullie echt een super gave tijd aan aan de andere kant.
    Heel erg veel plezier en vooral een veilige reis voor jullie alledrie!
    Ik blijf jullie volgen.

• 30 Oktober 2012 - 14:09

Han:

WAAAAAAAHHHH Morgen is het zover.
    Vandaag alles 1 x checken en dan inpakken; paspoort, visum en gevulde creditcards!!!!
    Het kan niet meer mis gaan.
    Guys, veel plezier en zorg goed voor elkaar!!!