Scheurijzer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Scheurijzer! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Scheurijzer!

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

09 November 2012 | Australië, Cairns

Dames en heren,

We hebben onze auto dan eindelijk! We hebben een prachtige Ford Falcon uit het jaar 1998! Het is een schitterende witte boulide! We zijn er mee naar Port Douglas gereden en hebben hier o zo fijn op een camping geslapen. Dit was echter niet zo'n pretje!. We hadden de achterbank naar beneden geklapt en de backpacks op de voorstoelen gelegd. ze konden we net (eigenlijk net niet) met zijn drieen achter in de auto slapen. We waren de camping opgereden en waren meteen eten gaan koken. we hadden die dag alleen een hamburger gegeten om te vieren dat we een auto hadden, dus we hadden best veel trek! Na onze overheerlijke pasta te hebben opgeknabbeld zijn we meteen gaan slapen, omdat we nog steeds last hebben van die fijne jetleg! Alleen onze buren gingen niet meteen slapen... die waren nog wel de pilsbandiet aan het uithangen met een lekker hard nummertje op de achtergrond. Dat maakte zo veel herrie dat we onze raampjes dinhtdraaide. Dit was ook geen succes want het was 35 graden. Dus we hebben heerlijk geslapen en zijn toen lekker vroeg naar Cape tribulation GEREDEN. Hier aangekomen konden we eindelijk lekker uitrusten op een schitterend wit strand waar je de cocosnoten van de grond kan rapen! En zo zijn we nu hier op het internet weer een erg duur berichtje aan het struren. Slechts 6 dollar voor 40 min... Maar we houden jullie graag op de hoogte! Met veel liefde uit Aussie! -XXX- De Pilsbandieten!

  • 09 November 2012 - 09:48

    Aukje:

    PICTURES PLEASE!!!!!!!!!!!!!!

  • 09 November 2012 - 12:23

    Oma Thres:

    Mees, het is zo'n gek gevoel dat jij daar nu in dat verre land zit, terwijl ik toch zelf heel veel verre landen heb aangedaan, maar Australie..... ?! Het is wel h.st. goed dat jullie dat aangedurft hebben, maar daar moet je zeker een pilsbandiet voor zijn en dat zijn wij nou eenmaal niet! Breng je een kangaroetje voor ons mee? We hebben nog wel een plaatsje in de tuin, liefs Mees van oma en opa.

  • 09 November 2012 - 15:06

    Pieter:

    Gaste,

    Lekker bezig zeg. Ik zit lekker een sigaretje te doen in de vertrouwde kelder. Ik ben heel benieuwd naar julie foto,s. Hoe veel hebben julie voor die auto betaald.

    Groetjes

  • 09 November 2012 - 15:53

    Oma Van Loosen:

    Hé, het werd weer tijd voor een berichtje uit het verre Zuid-Oosten. Ik elke dag maar kijken, en helemaal niets, tot vandaag. Fijn dat jullie nu mobiel zijn, lukt het links rijden wel aardig? Als iedereen links rijdt, kan je bijna niet anders, maar bij een rotonde of i.d. kan je je wel gemakkelijk vergissen. Dus kijk asb. uit! Het zou wel leuk zijn als jullie eens een paar foto's plaatsten. Veel plezier verder!

  • 10 November 2012 - 16:29

    Je Liefste Tante Mees!!!:

    Meesie, fijne verhalen! op afstand megenieten van julle reis. Maar het plaatje is niet comleet zonder foto's!! Waarblijven ze? ik wil die witte slee van jullie bekijken, en snel ook. Geniet. kus, Hn.

  • 10 November 2012 - 21:25

    Nico En Evelien:

    Hey Chris, Fordje of de Rode cabrio??
    Prachtig om te lezen hoe het jullie vergaat.
    De buren hebben weer een feestje, maar ik heb ze verteld dat je nog even niet beschikbaar bent.
    Veel reisplezier nog ..

    Groeten, Nico en Evelien

    P.s , Het stukje vlees hebben we nog gevonden achte de struiken...

  • 13 November 2012 - 00:55

    Omar:

    Gasten!
    Lekker bezig daar. Moet zeggen dat ik jullie schrijfsels zeer de moeite van het lezen waard vind! Leuk om jullie ervaringen te lezen ipv alleen een lijstje bezienswaardigheden te kunnen zien.

    Verder zal ik jullie kostbare internettijd niet opmaken met loze tekst:)

    X Omar

    Ps. mail nog even jullie rekeningnummer ;-)

  • 17 November 2012 - 19:33

    Thomas:

    Hoi Pilsbandieten,

    Hoorde dat jullie inmiddels weer zuidelijker zijn gegaan. Wist je Mees dat Justine in Cape Tribulation 2 maanden heeft gewerkt destijds? Veel plezier!

    Hug,
    Thomas

  • 20 November 2012 - 17:34

    Pieter:

    Gaste,

    Hahahah Cris is kaal mooi man. Nog effe een tip voor Julie foto,s. ik kan me nog herinneren dat foto,s uploaden veel tijd en zelf geld kost op waarbenjij.nu. Wat wij deden was foto,s zetten op Windows Live Space. Ging snel, was onbeperkt en gratis. We zetten dan een link in het reisverslag. (Er zullen ook wel ander sits zijn waar dat kan).

    Ik zeg dit niet om behulpzaam te zijn maar om egocentrische redenen. Ik wil namelijk meer foto,s hahahah.

    Kusje

  • 21 November 2012 - 13:39

    Eva:

    ik zag op facebook dat jullie zelfs een ringo star vriend hebben, mooi om zo the beatles toch nog mee te nemen naar aussie!

    hou jullie haaks, heren.
    over.
    x

  • 21 November 2012 - 13:39

    Eva:

    ik zag op facebook dat jullie zelfs een ringo star vriend hebben, mooi om zo the beatles toch nog mee te nemen naar aussie!

    hou jullie haaks, heren.
    over.
    x

  • 21 November 2012 - 13:39

    Eva:

    ik zag op facebook dat jullie zelfs een ringo star vriend hebben, mooi om zo the beatles toch nog mee te nemen naar aussie!

    hou jullie haaks, heren.
    over.
    x

  • 21 November 2012 - 13:39

    Eva:

    ik zag op facebook dat jullie zelfs een ringo star vriend hebben, mooi om zo the beatles toch nog mee te nemen naar aussie!

    hou jullie haaks, heren.
    over.
    x

  • 21 November 2012 - 13:39

    Eva:

    ik zag op facebook dat jullie zelfs een ringo star vriend hebben, mooi om zo the beatles toch nog mee te nemen naar aussie!

    hou jullie haaks, heren.
    over.
    x

  • 21 November 2012 - 16:42

    Eduard:

    Boyssss!
    Echt fijn dat jullie een auto hebben! Ben uiteraard heeel benieuwd how itlooks haha.
    Ik hoop dat jullie verslagen blijven maken want het is echt leuk om te lezen:)

    Ik moet zeggen dat ik jullie wel al aardig begin te missen! De 'ik bel mn boys even onee wacht dat kan niet' momentjes komen regelmatig voor. Ik zie er dus ook erg naar uit om jullie te speken op een of andere manier! Kan ik jullie gewoon emailen ofzo of checken jullie dat helemaal niet?

    Geniet drink een pilsje en geniet nog een keer!
    Tot spreeks.

    kusjes van Ed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australasia

Australië, Thailand.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2013

Van cowfarm tot cucumberfarm

11 Januari 2013

Van Mackey tot Cowfarm

09 Januari 2013

Is er genoeg animo voor een blog update?

03 December 2012

Van Cairns tot Mackay

09 November 2012

Scheurijzer!
Mees, Chris & Loek

Welkom, welkom. Wij zijn, zoals iedereen vast wel weet, 3 beste vrienden die al een klein jaar het plan hebben om op zoek te gaan naar de ultieme vrijheid. Road trip, cultuursnuiven, surfen, pilsen, 100% genieten, dansjes doen, proosten op het goede leven, dat soort dingen. 31 oktober als vertrekdatum en Australië en Thailand in het vooruitzicht! Volg onze blog om te weten waar we uithangen en wat we allemaal meemaken! X

Actief sinds 15 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1005
Totaal aantal bezoekers 9855

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 Juni 2013

Australasia

Landen bezocht: