Jetlag is aanwezig! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Jetlag is aanwezig! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Jetlag is aanwezig!

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

02 November 2012 | Australië, Cairns

Good morning Dude's

Wat een nacht.. We dachten gister even een uurtje te slapen om 2pm maar dat werd al gauw 13uu, waren we dus om 3uur in den nacht, strak naast t bedje. We hadden onze vermoeidheid iets wat onderschat denk. we stierven van de honger maar de mac ging pas om 5 uur open. Nu denken jullie: gadverredamme, de mac. maar nee jongens en kindertjes de mac is hier potverdikkie een starbucks en staal ineen. Je kan er lekkere burgerties eten en prima koffie drinken maar ook echt ontbijten als tosti tje, donutje, gebakkie etc. Na wat wachten hebben we heerlijk gedineerd bij de mac maar daar was het een breakfast menu vanwege de tijd. Daarna is Loekert lekker gaan tukken en hebben wij een kleine duik genomen in t zwembad! Nou goed, het is hier nu dus 8 uur 's ochtends we gaan maar eens op zoek naar den pintjessss. ZIN AN!

ohja: Alex, bedankt voor de liefde, smsjes en 't belletje toen we op schiphol stonden. HELD!

• 02 November 2012 - 23:30

Alexander:

Mooie tijd om wakker te worden voor een sunrise aan het water!!!

Geef jullie jetlag gewoon 2 weken de tijd. Jullie hebben tijd zat en je er tegen verzetten heeft geen zin !!!!

P.s. Graag gedaan andere helden !!!! X

• 03 November 2012 - 09:16

Thomas Tierolff:

Waar een jetlag toe kan leiden, veel genieten dus! Wat schrijven jullie een leuke berichten, voor mij ook echt genieten om te lezen. Have fun! xx

• 03 November 2012 - 09:56

Oma Thres:

Mees wat een feest gaat dat worden! Ik ga het volgen, veel liefs oma

• 03 November 2012 - 13:37

Han:

Hey Guys
    Fijn dat jullie je zo thuis voelen daar
    down under. Klinkt al goed. Af en toe een
    kort verslag is leuk om te lezen. Hier
    maken we ons op voor Sinterklaas. Doen
    jullie jezelf maar snel een snelle bolide kado
    en dan er op uit!!!
    Take care.

• 03 November 2012 - 15:38

Oma Van Loosen:

Ha, wereldreizigers!
    Vond een berichtje van Eva, en ook eentje van Naomi, dus heb jullie adres meteen bij mijn favorieten gezet, zodat ik jullie avonturen kan volgen. Het moet een enorme reis zijn, helemaal naar Australië, ik zou er geweldig tegenop zien, maar jullie hebben het in elk geval overleefd. Chris, ik voel me een grote stomme oen, dat ik helemaal vergeten was dat je 31 oktober zou vertrekken, had je natuurlijk nog wel een heel goede reis willen wensen. Maar zie, dat is zonder die wensen van mij, toch gebeurd! Hoop dat jullie een heel fijne tijd zullen hebben, maak maar veel foto's. Veel plezier en geniet van elk ogenblik!

• 03 November 2012 - 17:47

Eva:

zo zie je maar,
    tijd is maar tijd
    het maakt niet uit,
    vroeg of laat,
    waar 't om gaat,
    is volop genieten
    gevoelig stoere pilsbandieten (!)

• 04 November 2012 - 11:39

Thomas Tierolff:

Jongens, wisten jullie al dat je binnenkort de totale zonsverduistering kunt zien, heel bijzonder!

Solar spectacle on 13 and 14 November with a total eclipse of the sun in the northern hemisphere, seen best in Cairns in northern Australia and Auckland in New Zealand.

• 04 November 2012 - 19:18

Aukje:

En bovenstaande WIL en MAG je niet missen!

• 05 November 2012 - 00:43

Alexander:

Zo ook OUD EN NIEUW in Sydney !!!!
    Nergens anders guys.....

Die Eclips schijnt echt het beste te zien te zijn in Cairns idd. Zeker niet missen !!!!!

• 08 November 2012 - 10:13

Mandy Janssen:

Hey jongens, leuk al die verhalen hier, zijn we er toch een beetje bij. Leuk te lezen dat er met m'n verjaardag een zonsverduistering te zien is daar. Wel even verslag doen hoe het was hè!! Dikke kus!!

• 08 November 2012 - 14:06

Manja:

Zo ver weg en ook weer zo dichtbij. Lang leve de kleine wereld van internet. Geniet jongen. Xx

Tags: zonnetje

Van cowfarm tot cucumberfarm

11 Januari 2013

Van Mackey tot Cowfarm

09 Januari 2013

Is er genoeg animo voor een blog update?

03 December 2012

Van Cairns tot Mackay

09 November 2012

Scheurijzer!
Mees, Chris & Loek

Welkom, welkom. Wij zijn, zoals iedereen vast wel weet, 3 beste vrienden die al een klein jaar het plan hebben om op zoek te gaan naar de ultieme vrijheid. Road trip, cultuursnuiven, surfen, pilsen, 100% genieten, dansjes doen, proosten op het goede leven, dat soort dingen. 31 oktober als vertrekdatum en Australië en Thailand in het vooruitzicht! Volg onze blog om te weten waar we uithangen en wat we allemaal meemaken! X

Actief sinds 15 Aug. 2012