Is er genoeg animo voor een blog update? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu Is er genoeg animo voor een blog update? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mees, Chris & Loek - WaarBenJij.nu

Is er genoeg animo voor een blog update?

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Mees, Chris & Loek

09 Januari 2013 | Australië, Sydney

Zo ja; dan gaan we typen.

• 09 Januari 2013 - 08:37

Alexander:

Ik denk het niet ;-))
    Ach..... Schrijf gewoon maar jongens!!

• 09 Januari 2013 - 08:56

Yvon:

Ik denk het ook niet.

• 09 Januari 2013 - 09:01

Yvon :

Jullie hebben de afgelopen 5 weken toch niks bijzonders meegemaakt????

• 09 Januari 2013 - 09:09

Han:

Al een nieuwe auto?
    Kakkerlak bij???

• 09 Januari 2013 - 11:10

Matthijs:

Ik heb jullie vorige reisverslag nu wel vaak genoeg gelezen. Ik zeg: Tijd voor wat nieuws.

• 09 Januari 2013 - 13:21

Marcel:

Kom op jongens schrijven..

• 09 Januari 2013 - 15:47

Martine:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• 09 Januari 2013 - 17:15

Thomas:

yes, of course !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jAaAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• 09 Januari 2013 - 20:08

Orrekiedor:

Zou leuk zijn jongens, van mij zien jullie niet veel maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat! En ik denk velen met mij

• 09 Januari 2013 - 20:11

Yvon:

We moeten al zo lang wachten en dan nu nog langer. Worden we eerst lekker gemaakt met een berichtje in de mailbox dat er een nieuw verhaal op de Pilsbandieten staat en dan krijg je dit......
    Was dit een ideetje van Chris?????? (zoniet dan bied ik meteen m'n excuses aan Chris)

• 09 Januari 2013 - 21:46

Annette:

Dearest Sydney-boys,
    ga maar typen!
    Ook al was er geen animo (kan het met jullie grote aanhang niet voorstellen) is het goed om de weken eens terug te kijken.
    Naast een hoop vette pech zijn er genoeg wonderlijke ervaringen, gebeurtenissen en ontmoetingen.
    Vertel, wij willen lezen!

• 10 Januari 2013 - 01:24

Lieve:

ik lees mee hoor! Yuri heeft gesolliciteerd op en baan in Australië dus ik wil wel weten hoe het daar is ;-)

• 05 Februari 2013 - 00:04

Van cowfarm tot cucumberfarm

11 Januari 2013

Van Mackey tot Cowfarm

09 Januari 2013

Is er genoeg animo voor een blog update?

03 December 2012

Van Cairns tot Mackay

09 November 2012

Scheurijzer!
Mees, Chris & Loek

Welkom, welkom. Wij zijn, zoals iedereen vast wel weet, 3 beste vrienden die al een klein jaar het plan hebben om op zoek te gaan naar de ultieme vrijheid. Road trip, cultuursnuiven, surfen, pilsen, 100% genieten, dansjes doen, proosten op het goede leven, dat soort dingen. 31 oktober als vertrekdatum en Australië en Thailand in het vooruitzicht! Volg onze blog om te weten waar we uithangen en wat we allemaal meemaken! X

Actief sinds 15 Aug. 2012